- Połączenie przerywa mi już po kilku sekundach - mówi Janina Kowalska.
- Początkowo myślałam, że to wina aparatu, który wcześniej wymieniłam. Pracuję jednak w centrum miasta i tam mogę rozmawiać bez żadnych problemów.
Nasza czytelniczka prowadzi firmę i często rozmawia przez telefon. - Teraz, aby z kimś się dogadać, muszę dzwonić kilka razy co parę sekund. Rozmawiałam ze znajomymi, którzy też mają telefony w Plusie. Oni mają podobne problemy.
Mąż pani Janiny zgłosił reklamację w Plusie. Dowiedział się jednak, że na odpowiedź operatora musi czekać nawet miesiąc.
- Oni powinni to naprawić jak najszybciej. Przecież my płacimy abonament, a nie możemy normalnie korzystać z telefonu - mówi czytelniczka.
O szybkie wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy operatora sieci Plus.
- Na osiedlu Batorego w Słupsku nie dokonywano w ostatnim okresie żadnych zmian w funkcjonowaniu stacji BTS. Stacje funkcjonują prawidłowo, natomiast są oddalone o około 1,1 kilometra, co może wpływać na poziom sygnału. Dział Utrzymania Sieci sprawdza już stacje pod kątem ewentualnych nieprawidłowości - tłumaczy Arkadiusz Majewski z Biura Komunikacji Korporacyjnej firmy Polkomtel, operatora sieci Plus.
Arkadiusz Majewski nie wyklucza, że problemy z komunikacją może powodować zbyt duża liczba abonentów w tej części miasta. Dodał, że Plus planuje budowę nowej stacji w okolicach osiedla Batorego. Nie wiadomo jednak, kiedy to nastąpi.
Widzisz - pisz
Jeśli widzą Państwo coś, co Was zdenerwowało, poinformujcie nas o tym. Pod adresem: [email protected] czekamy na e-maile z opisem sytuacji.
Zachęcamy też do wykonywania i przesyłania nam fotografii. Interwencje można również zgłaszać telefonicznie pod numerem 59 848 81 21.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?