Gaming Room to miejsce, w którym uczniowie podczas zajęć dodatkowych, pod nadzorem nauczycieli, będą trenować i przygotowywać się do udziału w turniejach e-sportowych.
Uczniowie, pod opieką nauczycieli przedmiotów informatycznych - Szymona Buraka i Jacka Wolikowskiego, samodzielnie złożyli nowoczesne komputery, zbudowali strukturę sieci, a nawet składali fotele gammingowe, malowali ściany i montowali dekoracje.
E-sport, czyli sport elektroniczny, to nic innego, jak rywalizowanie w grach komputerowych. Szacuje się, że w przyszłym roku e-sportem będzie się interesować 345 milionów osób. Obecnie jest to najszybciej rozwijająca się i jedna z najbardziej dochodowych dyscyplina życia publicznego. Na świecie organizowanych jest tysiące turniejów, lig i wydarzeń. Podczas The International 2017, turnieju Dota2, pula nagród wynosiła 25 milionów dolarów. Na światowe finały Intel Extreme Masters, które od 5 lat odbywają się w katowickim spodku, przybywa setki tysięcy osób.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?