- Reklamowany przez nas lek skierowany jest do kobiet aktywnych, poszukujących wyzwań, pełnych wewnętrznej pasji - mówi Krzysztof Piasecki z tworzącej kampanię agencji Red 8 Communications Group - Dlatego Natasza idealnie nadawała się na bohaterkę kolejnej reklamy.
O udział w reklamie Natasza rywalizowała z inną Polką, która także opływa świat dookoła. Wygrała Natasza, bo agencja reklamowa uznała, że jej rejs jest szczególnie trudny i dlatego zasługuje na uznanie. Natasza nie płynie supernowoczesnym jachtem, ale standardową łodzią. Na wyborze bohatera zaważyło także to, że Natasza robi dużo dobrego dla innych. Współpracuje z fundacją Anny Dymnej i pomaga dzieciom.
Zdjęcia do trzydziestosekundowej reklamy były realizowane przez ponad tydzień w Cape Town w RPA. Ekipa zdjęciowa musiała wkomponować się w harmonogram rejsu ustczanki, która właśnie zawinęła do południowoafrykańskiego portu.
- Realizacja trwała długo, ponieważ poziom trudności przedsięwzięcia był naprawdę wysoki - zaznacza Piasecki. - Dość powiedzieć, że musieliśmy wywołać sztorm na oceanie
Pierwsza rola Nataszy w filmie wypadła bardzo profesjonalnie. Mówiąc językiem filmowców kamera lubi żeglarkę
Agencja Red8 nie chce ujawnić ile pieniędzy zapłaciła Nataszy za udział w reklamie zasłaniając się tajemnicą handlową. Udało się nam ustalić, że w podobnych reklamach za udział płaci się od 20 do 40 tysięcy złotych. Reklama już jest emitowana w stacji TVN i będzie prezentowana we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Pieniądze zarobione w reklamie Natasza wyda na kontynuowanie rejsu dookoła świata.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?